رونق اقتصادی و درآمدزایی هدف کارگروه رفع موانع تولید در جهرم باشد

شفیعیان گفت: رشد و رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم هدف مدیران ادارات جهرم در کارگروه رفع موانع تولید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۱۰ تیر)، در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان جهرم، گفت: هدف این کارگروه احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه خط مشی این کارگروه در سالی که شعار آن «جهش تولید» انتخاب شده بسیار مهم بوده و همه باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم، افزود: عمل صالح و خدمت به مردم بهترین کار یک مسئول و مدیر در جامعه اسلامی است و عزم همه مدیران باید خدمت صادقانه به مردم باشد.

 

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت رسانی به مردم برای مسئولان محدود بوده و باید از این فرصت نهایت بهره برداری صورت گیرد، اظهار کرد: انتظار می رود که با توجه به ظرفیت های موجود و همچنین تعامل بین دستگاهی در راستای توسعه، رشد و رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم منطقه گام برداشته شود.

 

شفیعیان بر حسن اجرای مصوبات جلسات این کارگروه در اجرای قانون رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: تمام مدیران می‌بایست به این قانون تسلط کامل داشته باشند و برای بهره‌برداری مراجعه‌کنندگان، آنها را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

 

در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی مطرح و هماهنگی های لازم با ادارات مربوطه برای رفع مشکلات توسط فرمانداری انجام شد.

کد خبر 944504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha