تربیت هنرمندان متعهد و اخلاق مدار رسالت کانون است

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: تربیت و پرورش هنرمندان متعهد و اخلاق مدار رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،« معصومه هادی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: رسانه ها رسالت بسیاری مهمی در جامعه دارند و آن زنده نگهداشتن امید است.

 

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ویروس کرونا یک تحول عمیق در زندگی ما ایجاد کرده که چگونه خودمان را با زندگی جدید سازگار کنیم. 

 

هادی تصریح کرد: در دوران پسا کرونا گفتنی های زیادی را برای آیندگان خواهیم داشت.

 

وی افزود: ویروس کرونا تمام جهان را درگیر خود کرد و بسیار روشن است که انسان ها ناگزیر هستند در این دهکده جهانی هوای همدیگر را داشته باشند.

 

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهایی است که به شدت به مخاطبان خودش اهمیت می دهد  و نیازهای مخاطب در اولویت قرار دارد.

 

هادی تاکید کرد: کانون کار هوشمندانه انجام داده و باز تعریف نوین از فعالیت هایی که قرار به مخاطبان  خود بدهد ایجاد کرده است.

 

وی پرورش نسل جدید هنرمندان متعهد و اخلاق مدار را از اهداف مهم کانون دانست و افزود: اگر قرار است فردای ایران جامعه ای پویاتر و سالمتر باشد باید روی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری کنیم و آینده را بسازیم.

 

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان با 62 فعالیت در خدمت کودکان براساس نیاز و ذائقه آنان خواهد بود.

 

هادی گفت: دایره مخاطب کانون در گذشته افراد 6 تا 18 سال بودند اما اکنون کانون برای نوزادان تا 22 ساله ها برنامه دارد.

کد خبر 944584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha