جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمین حرم رضوی در صومعه سرا

خوشبخت از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمین حرم رضوی در صومعه‌سرا خبر داد.

«ابوذر خوشبخت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: همزمان با شب میلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برنامه‌ جشن با حضور خادمان و پرچم آستان قدس رضوی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام صومعه‌سرا افزود: در این ویژه برنامه که همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا به سخنرانی و «محسن کاشفی» و «سینا پورمحسن» به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

 

وی گفت: این جشن روز پنج‌شنبه(۱۲ تیر) از ساعت ۲۲ در ساختمان جامعه‌القرآن بوستان ابریشم با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

 

خوشبخت با بیان اینکه امام رضا(ع) در خوش‌اخلاقی و داشتن زندگی ساده در میان مردم الگو بودند تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشن تبیی نسیره علمی و عملی امام رضا(ع) در بین جوانان است.

 

مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام صومعه‌سرا با اشاره به اینکه خصوصیات اخلاقی و زهد و تقوای آن حضرت به‌گونه‌ای بود که حتی دشمنان خویش را نیز شیفته و مجذوب خودکرده بود خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) با مردم درنهایت ادب تواضع و مهربانی رفتار می‌کردند و هیچ‌گاه خود را از مردم جدا نمی‌دانستند.

کد خبر 944697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha