خادمان رضوی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی دیدار کردند

خادمان رضوی به مناسبت دهه کرامت با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «علی مصطفوی» امروز(11تیر) در جلسه دیدار با خادمان رضوی که به مناسبت دهه کرامت در سالن جلسات استانداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار شد، گفت: دشمن همواره در تلاش بوده است که از ناحیه فرهنگ و تنوع قومیت ها در اتحاد مردم ایران رخنه وارد کند اما مردم در این 40 سال نشان دادند که اینگونه تهدید ها کارساز نیست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: استان ما با وجود قومیت های گوناگون به رنگین کمانی از اقوام و ادیان تبدیل شده که به عنوان نماد اتحاد در کشور همواره مطرح بوده است.

 

وی با بیان اینکه تنوع قومیتی نه تنها مانع اتحادبلکه دلیل پیشرفت نیزشده است، تصریح کرد: دشمن باید بداند که هر نقشه ای در ایران برای از بین بردن اتحاد ابتر خواهد ملند.

 

این مسئول اضافه کرد:  آذربایجان‌غربی بیش از ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان دارد، از همین رو تنوع اقوام در این خطه بیش از هر جای دیگر کشورمان است.

 

مصطفوی گفت: تولد هشتمین اختر تابناک امامت نزدیک است و باید گفت از شیعه تا سنی گرفته ارادتمند ایشان هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: وجود مرقد مطهر ایشان در ایران خیر و برکت الهی را برای مردم به ارمغان آورده است.

کد خبر 944917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha