تحقق جهش تولید نیاز به فرهنگ سازی وگفتمان سازی دارد

آیت الله حسینی شاهرودی،گفت: تحقق جهش تولید نیاز به فرهنگ‌سازی، گفتمان سازی، ظرفیت‌سازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، آیت‌الله سید محمدحسینی شاهرودی امروز(11تیر)در نشست شورای فرهنگ عمومی کردستان در سنندج، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی، گفتمان سازی، ظرفیت‌سازی و ایجاد انگیزه مواردی است که برای جهش تولید به‌ آنها باید توجه کرد.

وی افزود: برای جهش تولید همه باید پای کار باشند و تلاش کنیم گفتمان جامعه را اصلاح کنیم و به فرهنگ کار و مصرف درست بیشتر اهمیت داده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان برای تحقق شعار سال و افزایش تولید که نتیجه آن اشتغالزایی می‌شود از آن نهایت استفاده را کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اذعان کرد: انگیزه‌پردازی و ظرفیت‌سازی از دیگر مباحثی است که باید در جامعه نهادینه شود.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی به این امور ورود و ظرفیت‌های لازم را معرفی کند، افزود: برای اینکه تولیدات در استان به جهش قابل توجه‌ای دست پیدا کند مردم هم باید پای کار باشند و مشارکت بیشتری از خود نشان دهند.

وی در پایان بیان کرد: از همه ظرفیت های موجود در کردستان از جمله ظرفیت بخش کشاورزی، معدن و مراکز دانشگاهی و فضای مجازی برای تقویت و رشد تولید به ویژه گفتمان اقتصادی جهش تولید استفاده شود.

کد خبر 944962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha