توزیع ۱۱ تن مرغ میان نیازمندان دزفول به مناسبت دهه کرامت

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی از توزیع ۱۱ تن مرغ میان نیازمندان دزفول از سوی ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با میلاد امام هشتم (ع) خبر داد.

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن قدردانی از تمام کسانی که در این مدت در میدان بوده و تلاش کرده‌اند اظهار داشت:  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی تهیه کرد که در روز عید فطر و مصادف با چهارم خرداد توزیع شد و در مرحله دوم قریب به ۱۱ تن مرغ در قالب بسته‌های پروتئینی تدارک دیده‌اند که در ایام میلاد امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

 

امام جمعه دزفول افزود: اقدام مؤثر درمانگاه‌های سیار اعزامی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قابل تقدیر است و هنوز این ظرفیت وجود دارد که در صورت نیاز از آنها کمک گرفته شود.

 

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی اضافه کرد: در وضعیت بحران یک وضع موجود و یک وضع مطلوب وجود دارد، امروز اوضاع دشواری را سپری می‌کنیم که باید با به‌کار گیری همه توان باری از دوش نیروهای درمانی برداریم.

 

وی با بیان اینکه باید مراقب صحبت‌ها و مصاحبه‌ها بود تا آرامش جامعه حفظ شود ابراز کرد: باید در فشارها و شرایط بحران علی‌رغم داشتن دغدغه مفید صبور بود و با تمام توان و نیرو تصمیمات مقتضی و درستی گرفت.

 

کد خبر 945014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha