پزشکان بسیجی در تمامی عرصه‌ها همچون ایام بحران کرونا خوش‌ درخشیدند

محمد صادقی با بیان اینکه نیروهای بسیجی بسیج جامعه پزشکی در دوران جنگ حتی به نیروهای مجروح دشمن خدمت می‌کردند، گفت: پزشکان بسیجی از دوران دفاع مقدس تاکنون که درگیر بحران کرونا هستیم در تمامی عرصه‌ها خوش‌ درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «شاهین محمد صادقی» عصر(۱۱ تیر) در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف خادم حقیقی مردم بودند و یکی گروه‌ها بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی هستند که نمونه بارز و موفق رشادت و از خودگذشتگی‌های آنان در ایام کنونی که به مبارزه با ویروس کرونا به‌خوبی ملموس و مشهود است.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور افزود: پزشکان بسیجی از دوران دفاع مقدس تاکنون که درگیر بحران کرونا هستیم در تمامی عرصه‌ها خوش‌ درخشیدند و نمونه‌های بازر پس از ایام جنگ تحمیلی در سیل‌ها، زلزله‌ها، اردوهای جهادی و غیره بود و در این روزها که حضور پررنگ بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی در نقاط مختلف کشور از جمله خراسان رضوی در بحث مبارزه با کرونا ملموس و مشهود است.

 

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی بسیج جامعه پزشکی در دوران جنگ حتی به نیروهای مجروح دشمن خدمت می‌کردند، خاطرنشان کرد: این افراد به کسانی که جان خانواده‌های ما را به‌خطر می‌انداختند خدمت می‌کردند و خیلی‌ها گفتند نباید چنین کاری بشود که در پاسخ گفتند وظیفه پزشک و نیروی کادر درمان چیز دیگری است.

 

محمدصادقی تصریح کرد: یک نمونه دیگر نیروهای خدوم بسیج جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی خدمت به ۸۰ مجروحی بود که به‌شدت دچار آسیب شدند و با اقدامات به‌موقعی که داشتند از این تعداد یک نفر هم شهید نشد.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن ابراز گلایه از صداوسیما و دیگر رسانه‌های مکتوب و مجازی بابت کم‌لطفی‌هایی که به زحمتکشان بسیجی در عرصه سلامت داشتند، تاکید کرد: بسیجیان بسیج جامعه پزشکی مفتخر به سربازی ولی فقیه هستند و همگان دیدند که در این ایام بحرانی اولین گروه‌هایی که در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند بسیجیان بودند و جان خود را به‌خطر انداختند تا جان همنوعشان به‌خطر نیفتد، اما رسانه‌ها این نیروهای زحمتکش را ندیدند.

کد خبر 945049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha