بیرق حرم رضوی در شهرکرد مهمان مزار شهید کوهی فایق شد

همزمان با ایام دهه کرامت در مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهر شهرکرد، بیرق متبرک حرم امام رضا (ع) مهمان مزار شهید کوهی فایق دهکردی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مزار شهدای شهر شهرکرد به عطر و بوی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) متبرک شد و بیرق مطهر آن امام رئوف توسط خادمان آستان قدس رضوی بر سر مزار شهید جعفر کوهی فایق دهکردی از شهدای حادثه شناور کنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد.

 

در این آیین که به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گرفت، کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار با اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادای احترام کردند.

 

خادمان آستان قدس رضوی بعد از توزیع اقلام متبرکه به نام هشتمین امام شیعیان جهان در میان حاضرین، در منزل شهید جعفر کوهی فایق دهکردی از شهدای حادثه شناور کنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند و از پدر این شهید عزیز تجلیل کردند.

 

گفتنی است: ناوبان دوم شهید کوهی فائق دهکردی متولد اول مهرماه سال ۱۳۶۵ در شهرکرد است و به مدت ۳ سال در خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام وظیفه کرده است.

 

خاطرنشان می شود: این شهید والامقام در حادثه دریایی ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در حادثه کنارک به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 945107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha