جشنواره «آه و آهو» ؛ مردمی‌ترین رویداد فرهنگی دارالمومنین کاشان

شهردار کاشان، جشنواره «آه و آهو» را از بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین رویدادهای فرهنگی خطه دارالمؤمنین در دهه کرامت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «سعید ابریشمی‌ راد» در دیدار با خادمان آستان قدس رضوی با تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) گفت: فعالیت های هر ساله موسسه خادمین حضرت رضا(ع) کاشان در دهه کرامت تجلی رفتار خالصانه و عاشقانه جوانان کاشانی و اوج ارادت آنان به امام رؤوف است.

 

شهردار کاشان با بیان اینکه جوانان این مؤسسه با وجود تمام مشکلات، از هیچ کوششی برای برافراشتن نام و پرچم امام رضا(ع) در دارالمؤمنین کاشان فروگذار نکرده اند گفت: یکی از ویژگی های شاخص جشنواره آه و آهو ارائه الگوی اجتماعی در عین ترویج شادی و سرور معنوی در جامعه است.

 

ابریشمی راد در بخش دیگری از سخنانش به بیان ویژگی های حضرت امام رضا(ع) پرداخت و تصریح کرد: مهربانی و بخشندگی از ویژگی های بارز حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است و انسان برای تکامل خود راهی جز پرورش این خصایل نیکو ندارد.

 


نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان هم در این نشست خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار(ع) را افتخاری بی‌نظیر و غیرقابل جایگزینی دانست و افزود: جشنواره آه و آهو اتفاقی مهم برای منطقه دارالمؤمنین است و بایستی از دست‌اندرکاران آن تقدیر شود.

 

علی رضا مفرح افزود: شورای اسلامی شهر کاشان برای کمک و حمایت از موسسه خادمین امام رضا(ع) و برطرف کردن نیازهای این مؤسسه برای توسعه برنامه های فرهنگی مذهبی اعلام آمادگی می کند./

کد خبر 945108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha