برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان مجازی برگزار می شود

«ابراهیم رفیعی» از برپایی ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در تابستان امسال خبر داد و گفت: فعالیت این پایگاه ها با محوریت مهارت آموزی و به صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران به شرایط موجود کشور و ممنوعیت هرگونه تجمع اشاره کرد و گفت: به همین منظور تلاش می شود برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شود.

 

ابراهیم رفیعی با یادآوری اینکه 400 پایگاه اوقات فراغت در طول تابستان توسط آموزش و پرورش فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: این پایگاه ها به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

 

وی با یادآوری اینکه برنامه ریزی ها برای اوقات فراغت دانش آموزان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، گفت: تلاش می شود تا برنامه های تعیین شده برای اوقات فراغت دانش آموزان از کیفیت لازم برخوردار باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با هدف تقویت سطح دانش علمی، اجتماعی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانش‌آموزان به اجرا درمی آید.

 

رفیعی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت با محوریت مهارت آموزی خواهد بود، گفت: این برنامه ریزی ها در جهت آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف است.

 

وی به زیرساخت های آماده شده در فضای مجازی شاد اشاره کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در این بستر اجرا می شود.

کد خبر 945185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha