قول مساعد امام جمعه تنکابن برای خانه دارشدن کانون خدمت رضوی

حجت الاسلام هدایتی گفت: قدردان تلاش های خادمیاران رضوی در بحث محرومیت زدایی هستیم، و تلاش داریم ساختمان مستقلی برای ساماندهی فعالیت های این تشکیلات مردمی اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «سید مهدی هدایتی» امروز(12تیر) در دیدار با «سهیل صالحی» کارشناس امورخادمیاری و مسئول جشنواره خدمت در دفتر کانون های خدمت رضوی مازندران به مناسبت دهه کرامت ضمن قدردانی از تلاش های خادمیاران رضوی در بحث محرومیت زدایی، گفت: خدمت به محرومین و دستگیری از نیازمندان که خواست ائمه معصومین (ع) بالاخص امام رضا (ع) است محدود به حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس نیست و هر فردی با نیت امام رضا (ع) در هر جای دنیا می تواند در جهت رفع محرومیت زدایی به انجام کارهای عام المنفعه اهتمام ویژه داشته باشد.

 

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه خادمیاران رضوی که آتش به اختیار و خودجوش بدون دریافت کمک از دولت و سایر ارگان ها درصدد رفع فقر و کاهش آلام نیازمندان هستند نباید برای ساماندهی فعالیت های خود دغدغه دفتر اداری داشته باشند، افزود: تلاش داریم ساختمان مستقلی برای ساماندهی این تشکیلات مردمی اختصاص یابد.

«سهیل صالحی» در ادامه این دیدار به نام نویسی 133نفر از مردم شریف تنکابن در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: خادمیاری پست سازمانی یا شهرت نیست بلکه عشق و ارتباط به ولایت است و خادمیاران باید علاوه بر شیفت در حرم مطهر سعی کنند در ارائه خدمت در ابعاد گوناگون در راستای محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامعه و محل زندگی خود فعالیت داشته باشند.

 

کارشناس امورخادمیاری و مسئول جشنواره خدمت در دفتر کانون های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه برای 60نفر از تعداد خادمیاران رضوی این شهرستان که پرونده آنها تایید نهایی شده می تواند شیفت حرم محقق شود، اظهار کرد: سیره عملی و اخلاقی ائمه اطهار (ع )به ویژه امام رضا (ع )باید در زندگی فردی و اجتماعی خادمیاران ساری و جاری شود.

 

وی در خاتمه از امام جمعه تنکابن خواست تا خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) را در برنامه های حوزه محرومیت زدایی که عمدتا با پیوست فرهنگی همراه هستند، همراهی کنند تا خادمیاران این شهرستان برای تداوم فعالیت های عام المنفعه با مشکل های زیرساختی مواجه نشوند.

 

 به گزارش شبستان، به مناسبت دهه کرامت پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) در این دیدار برای تبرک جستن به خدمت حجت الاسلام «سید مهدی هدایتی » آورده شد.

کد خبر 945187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha