حضور در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم دغدغه های اصلی سازمان است

حجت الاسلام شعبانی گفت: بحث تبلیغ اجتماعی و حضور در گره گشایی از مشکلات مردم یکی از بهترین عرصه های تبلیغ اجتماعی و از دغدغه های اصلی ریاست سازمان تبلیغات است.

حجت الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان این‌که سررشته تبلیغ دینی باید دست روحانیت باشد، اظهار داشت: ما خادم امر تبلیغ و خادم مبلغین اسلام ناب هستیم، اما هر متدینی باید مبلغ اسلام باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مداح، هنرمند، نویسنده همگی باید مبلغ اسلام باشند، خاطرنشان: جامعه ما با هویت است و اگر کار تبلیغی را درست انجام دهیم و پیام را درست منتقل کنیم، ثمرات بزرگی را در پی خواهیم داشت.

وی وجود شبکه های تبلیغاتی در کنار تفکرات دینی و شناساندن آسیب های اجتماعی و روش های صحیح تربیت فرزند را از نیازهای امروز جامعه اسلامی دانست و افزود: تبلیغات اسلامی استان با تمامی ظرفیت های موجود جهت اشاعه فرهنگ و دین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است و سازمان تبلیغات قصد دارد با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی هسته‌های حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردمی‌سازی تبلیغ هموارتر سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به نقش مهمی که روحانیان در تبلیغ دین دارند؛ لازم است با سعه صدر با مردم و بخصوص نسل جوان ارتباط سازنده داشته باشند و امروز مسئله تبلیغ به جایی رسیده است که حتی در قشر دانشجویی نیز اتفاقاتی را در کل کشور رقم زده و جریان ساز شده و توانسته تحول فرهنگی ایجاد کند.

وی افزود: در بحث راهیان نور اساس و محور کار دانشجویان انقلابی هستند و رهبر معظم انقلاب مقرر کردند؛ راهیان نور به عنوان برنامه ثابت در بحث فرهنگی تبلیغ ادامه داشته باشد چرا که می تواند تحول فرهنگی و اجتماعی در جامعه به همراه داشته باشد.

شعبانی ادامه داد: اگر امروز یک طراح یا یک کاریکاتوریست جمله ای از مقام معظم رهبری را طراحی می کند؛ نیاز به حمایت دارد چرا که یکی از موثرترین انواع تبلیغ است، مُبَلّغ موقعیت شناس می تواند موثر عمل کند و این را باید گفت که جوانان ما این را تشخیص داده و وارد عرصه شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: بحث تبلیغ اجتماعی و حضور در گره گشایی از مشکلات مردم یکی از بهترین عرصه های تبلیغ اجتماعی و از دغدغه های اصلی ریاست سازمان تبلیغات است و سعی داریم آن را در جامعه نهادینه کنیم.

کد خبر 945285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha