۲۱۱۸ اثر به نخستین جشنواره مجازی قرآن کریم گلستان ارسال شد

حسینی واعظ گفت: دو هزار و ۱۱۸ پاسخ و اثر به دبیرخانه جشنواره مجازی قرآن کریم استان گلستان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید مصطفی حسینی واعظ» عصر امروز (جمعه ۱۳تیر) در  آیین اختتامیه و مراسم قرعه کشی نخستین جشواره مجازی قرآن کریم استان گلستان اظهار کرد: این جشنواره  در ماه مبارک رمضان در استان گلستان فراخوان شد.

 

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: این جشنواره در 12 محور اعم از ایده های خلاق و نوین قرآنی، مسابقه تلاوت تحقیق قرآن کریم، تلاوت تقلیدی برای کودک و نوجوان، اذان گویی، خوشنویسی سوره مبارک قدر، نقاشی کارهای خوب، عکس رمضان، نامه ای به امام زمان(عجل الله)، کتاب خوانی با محوریت کتاب «تمثیلات حجت الاسلام قرائتی» و مسابقه پیام قرآن، مسابقه نهج البلاغه نامه (نامه 31 آن حضرت به  به امام حسن مجتبی(علیه السلام) و وصیت امام علی (علیه السلام) و تفسیر سوره انبیاء در نظر گرفته شده بود.

 

حسینی واعظ بابیان اینکه دو هزار و 118 پاسخ و اثر به دبیرخانه جشنوراه در این 12 محور رسیده است، افزود: این جشنواره با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی، اتحادیه موسسات قرآنی استان گلستان، کارشناسان قرآنی در شهرستان ها و جبهه فعالان قرآنی استان که مسئول برگزاری کرسی تلاوت قرآن را برعهده داشتند برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از عناوین  12 محور این جشنواره نیاز به داوری داشت که از دو استاد و قاری بین المللی در این زمینه استفاده شد.

 

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گلستان تأکید کرد: بحث خوشنویسی این جشنواره توسط انجمن خوش نویسان و نقاشی، عکس و نامه به امام زمان (عجل الله) توسط کانون پرورش فکری کودکان داوری شد.

 

حسینی واعظ بیان کرد: در چهار بخش کتابخوانی، نهج البلاغه، تفسیر و پیام روز که در این بخش یک هزار و 752 پاسخ رسیده است به صورت قرعه کشی از بین برگزیدگانی که پاسخ صحیح را ارسال کردند تجلیل می شود.

کد خبر 945431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha