آمریکا با تبعیض نژادی، چهره واقعی خودش را به جهانیان نشان داد

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه بیشترین تبعیض نژادی و ضد حقوق بشر در آمریکا و کشورهای حامی آن صورت می گیرد، گفت: آمریکا در حقیقت با تمامی این ظلم ها، چهره واقعی خودش را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی موسوی جاجرمی» امروز (13 تیر) در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع)، به بیان مطالبی در خصوص زندگی، سیره و منش و نقش آن حضرت در پیشبرد اهداف اسلام پرداخت.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با اشاره به اعتراضات و اتفاقات اخیر در کشور آمریکا، افزود: این روزها مجسمه افرادی که روزی به عنوان الگو در این کشور بود، به دست معترضان پایین کشیده می شود.

 

 

وی بیان داشت: انگلیس، فرانسه و در رأس آن ها کشور آمریکا که ادعای حقوق بشری دارند، امروز شاهدیم که بیشترین تبعیض نژادی و ضد حقوق بشر در آمریکا و کشورهای حامی آن صورت می گیرد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی جاجرمی اظهارداشت: آمریکا در حقیقت با تمامی این ظلم ها، چهره واقعی خودش را به جهانیان نشان داد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: سرتاسر جهان را ظلم و ستم فراگرفته و امیدواریم با ظهور منجی عالم بشریت، تمامی این ظلم ها خاتمه یابد.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به برخی رویدادها و وقایع هفته آتی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۸ تیرماه، سالروز کشف توطئه کودتا نوژه بود که با لطف خداوند یکی از ارتشیان مطلع از این اتفاق، مسبب لو رفتن عملیات شد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی جاجرمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: این سخنان در رئوس مختلفی همچون تحول در دستگاه قضایی، ضرورت ایجاد تحول و برخورد قاطع و مبارزه با فساد، دوری از ملاحظه و اغماض بیان شد.

 

 

 

وی افزود: رهبر انقلاب در این سخنان نسبت به سست شدن در اجرای دستورالعمل‌های بهداشت و رعایت آن توسط برخی از مردم و مسئولان ابراز گلایه کردند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: مردم و مسئولان این توصیه رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بر خود تکلیف شرعی بدانند و به آن عمل کنند.

 

 

 

کد خبر 945432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha