تحریک جامعه در شرایط سخت غیرقابل قبول است

حجت الاسلام حسینیان ایجاد شکاف بین مردم ایران را از اهداف دشمنان عنوان کردوگفت: به برکت انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به این هدفشان حتی نزدیک هم نشده‌اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام« سیدمحمد حسینیان» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان، با بیان اینکه ملت ایران همواره در اوج اقتدار قرار دارد تأکید داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درکی هوشیارانه زمانه همواره نسبت به بدعهدی آمریکا هشدارهایی را داده‌اند.

 

امام جمعه دامغان به نامه یکی از افراد به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشت واظهارکرد: عده‌ای با نوشتن این نامه به دنبال زیر سوال بردن ولایت فقیه هستند و این کار آنان درست برای منافقان مطلوب است.

 

وی با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه به دست همین افراد ایجاد شد ه است اضافه کرد:  امروز بدهکاران، جای خود را به طلبکاران داده‌اند اما نمی‌دانند که معظم له بودند که کشور را در سال ۸۸ نجات دادند.

 

حجت الاسلام حسینیان با طرح این سوال که چرا این افراد اصلاح‌طلب به رئیس جمهور نامه ننوشته‌اند مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئول اجرایی کشور است؟ بیان داشت: چه کسی جریان بنزین و بازار سکه و ارز را در کشور به وجود آورد؟ برجام بی فرجام و نتایج آن توسط چه کسی انجام شد؟ چه کسی این اوضاع را به این شکل پدید آورده است؟ و در نهایت روند مسائل اقتصادی حاکم در کشور محصول کار کیست؟

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه امروز هوشیاری و بصیرت دو مقوله اساسی و حساس در جامعه است گفت: باید با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشیم و به دشمنان اعتماد نکنیم چرا که آن ها هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی را در سر نمی پرورانند.

 

وی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز حجاب و عفاف اظهارداشت: حجاب جنبه عرفی و شرعی برای جامعه دارد و باید آن را حفظ و حراست کرد.

 

حجت الاسلام حسینیان روز حجاب و عفاف  را فرصت مناسبی دانست تا در زمینه ترویج این فرهنگ اقدامات ویژه صورت گیرد زیرا یک مطالبه جدی اجتماعی از سوی مردم است.

 

امام جمعه دامغان تصریح کرد: دشمنان با هدف نابودی اسلام ناب محمدی، به دنبال حجاب زدایی، غیرت زدایی، دین زدایی، مشروعیت زدایی و عفت زدایی از زنان و مردان هستند.

 

وی در ادامه به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز اشاره  داشت و با بیان اینکه آبادانی و توسعه شهرها و روستاها منوط به عملکرد مدیریت شهری و روستایی است افزود: پروژه‌های سرمایه گذاری و درآمدزا باید پیگیری شوند تا رشد و توسعه کشور را شاهد باشیم.

کد خبر 945457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha