مساجد استان زنجان ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه های مناسبتی دارد

حجت الاسلام«علی ناصر» با اشاره به اینکه تعدادی از مساجد زنجان مجری برنامه های شورا در مناسبت های مختلف بودند، گفت: مساجد استان زنجان ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه های مناسبتی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: مساجد استان زنجان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه مساجد بستر مناسبی برای حضور جوانان و بهره گیری از برنامه های آن است، ادامه داد: لازم است تا روحانی مسجد با جوانان ارتباط رفاقتی داشته باشد تا حضور جوانان در مساجد بیشتر شود.

 

وی با اشاره به ارتباط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مساجد استان زنجان ادامه داد: تعدادی از مساجد زنجان مجری برنامه های شورا در مناسبت های مختلف بودند.

 

این مقام مسئول به اجرای برنامه های مشترک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مساجدی همچون مسجد امام باقر(ع) زنجان، مسجد قبا، مسجد قائم آل محمد در کوی فرهنگ و مسجد نورالزهرای پونک اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا رایزنی هایی با ائمه جماعت دیگر مساجد زنجان انجام دهیم تا شاهد هماهنگی بیشتر شورا با مساجد باشیم.

 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه تبلیغات در فضای مجازی با محوریت مساجد خواهد بود، گفت: شورا آمادگی خود را برای همکاری با مساجد در اجرای برنامه های تبلیغی بالاخص در فضای مجازی اعلام می کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های مناسبتی در فضای مجازی اجرا می شود، گفت: مساجد استان زنجان از ظرفیت لازم برای همراهی با این شورا در اجرای هرچه بهتر برنامه های مناسبتی هستند.

 

کد خبر 945640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha