توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان گلستان

بیکی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان بین نیازمندان استان خبر داد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان با حمایت های ستاد مرکز و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) یک هزار و 200 بسته گوشت را بین نیازمندان استان توزیع کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه این اقدام مومنانه با هدف حمایت از اقشار ضعیف جامعه انجام شد، افزود: کشور ما در شرایطی است که بیماری کرونا از یک سو و تحریم های ظالمانه دشمن از سوی دیگر قرار دارد و این مسئله باعث شده که فشار فراوانی به خانواده های کم درآمد به وجود بیاورد.

 

وی تصریح کرد: بر همین اساس حمایت و کمک رسانی به خانواده های کم درآمد، می تواند کمی از بار مشکلات آنها بکاهد.

 

بیکی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب های مختلف، خدمات رسانی های فراوانی را انجام داده اند و تا از بین رفتن این ویروس، کمک رسانی ها را ادامه می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در دوره ای قرار داریم که در معرض آزمایش و ابتلای خداوند هستیم، برای خیرین و متمولان جامعه بهترین فرصت است که از اموال خود در راه یاری رسانی به همنوعان خودشان استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: بسته های گوشت اهدایی از طرف موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در بین محله های کم برخوردار شهرستان های گرگان، آق قلا، گمیشان، علی آباد کتول، رامیان، آزادشهر و مراوه تپه توزیع شد.

 

 

کد خبر 945719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha