منابع اعتباری دهیاران در روستاها هزینه شود

کوچکی نژاد با بیان اینکه با امکانات محدود در روستا فعالیت برای دهیاران سخت است گفت: منابع اعتباری دهیاران در روستاها هزینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،«جبار کوچکی نژاد» امروز(شنبه، ۱۴ تیر)  در مراسم تجلیل از دهیاران نمونه شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستانبا بیان اینکه دهیاران عامل مهمی در توسعه روستا و رونق اقتصادی آن هستند گفت: ارائه خدمات در روستاها و ایجاد اشتغال موجب مانداری جمعیت جوان در روستا می‌شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهیاران تراز بالا روستا هستند گفت: با امکانات محدود در روستا فعالیت برای دهیاران سخت است.‌


کوچکی نژاد اذعان کرد: آب شرب، عدم زیر ساخت های مناسب از جمله آسفالت و برق از دغدغه‌های روستانشینان است.


وی با تاکید بر اینکه منابع دهیاری ها باید برای روستا هزینه شود افزود: نباید این منابع توسط بخش های دیگر یا از طرف بخشدار در حوزه های دیگر صرف شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط کنونی، کشور در وضعیت سخت اقتصادی قرار دارد و فشارهای بسیاری بر مردم از جمله روستانشینان وارد شده است.


وی با تاکید بر اینکه کشور با کسری بودجه روبه روست تصریح کرد: در این شرایط حاد توجه به روستا و تولیدات روستایی بیش از پیش باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.


کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: در بحران کرونا ویروس روستانشینان و دهیاران فعالیت های چشم گیری داشته اند که جای قدردانی و تشکر را دارد.

کد خبر 945870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha