رهایی یک اعدامی از چوبه دار به برکت پرچم حرم مطهر رضوی 

حسین مشایخی گفت: برکت پرچم حرم مطهر رضوی و با وساطت خدام آستان قدس رضوی، اولیای دم یک زندانی در جیرفت از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و زندانی محکوم به اعدام پس از ۵ سال حبس آزاد می شود.

«حسین مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به برکت پرچم حرم مطهر رضوی و با وساطت خدام آستان قدس اولیای دم یک زندانی در جیرفت از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و زندانی محکوم به اعدام پس از ۵ سال حبس آزاد می شود.

 

دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان، بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید که از ۱۱ تیر هم زمان با دهه کرامت به جنوب کرمان سفر کرده بود پس از حضور ۴ روزه در این منطقه و با پایان یافتن برنامه هایش، فردا ۱۵ تیر عازم مشهد مقدس می شود.

 

وی به تشریح برنامه های روز گذشته و امروز کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان پرداخت و افزود: روز گذشته خدام رضوی حامل بیرق بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد جبالبارز شمالی شدند.

مشایخی ادامه داد: در ابن سفر خدام رضوی با ۳ خانواده شهید دیدار کردند یکی از این شهدا سالروز ولادتش مقارن با سالروز ولادت امام رضا علیه السلام بود.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت ابراز کرد: همچنین با خانواده ای که ۲ فرزند معلول داشت و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بود دیدار کرده و سپس به عیادت ۲ بیمار تصادفی و یک بیمار صعب العلاج رفتند.

وی عنوان کرد: با همراهی مسئول ستاد نماز جمعه، شهردار، مسئول حوزه مقاومت بسیج و رئیس آتشنشانی این شهر به زیارت شهدای گمنام محمد آباد مسکون رفته و سپس در نماز جمعه حضور یافتند و در بین الصلاتین یکی از خدام رضوی مولودی و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را قرائت کرد.

مشایخی اضافه کرد: از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در جبالبارز شمالی، دیدار با اولیای دم برای آزادی زندانی محکوم به اعدام بود و علاوه بر آن تجلیل خادمان رضوی از شهردار و پرسنل شهرداری به واسطه ارائه خدمات به مردم بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه جیرفت بیان کرد: صبح امروز خدام رضوی با پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت دیدار کرده و سپس به دیدار ۲ خانواده از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رفتند و علاوه بر این از یک دختر بچه ۶ ساله مبتلا به تومور مغزی نیز عیادت کردند.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های امروز کاروان زیر سایه خورشید در شهر جیرفت، بازدید از ۳ کارگاه تولید ماسک، بازدید از زندان و دیدار با زندانیان، دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت، بازدید از مرکز ترک اعتیاد بانوان و همچنین حضور در مسجد حضرت زهرا (س) و دیدار با مدیر و اعضای کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان بود.

مشایخی ابراز کرد: کاروان زیر سایه خورشید عصر امروز به منظور جلب رضایت برای آزادی زندانی جرائم غیر عمد وارد دلفارد شده و با یکی از اولیای دم  دیدار کرد.

دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان عنوان کرد: همچنین خدام رضوی حامل بیرق بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام برای جلب رضایت یکی دیگر از اولیای دم به باغبابوئیه رفتند و خوشبختانه حاصل این دیدار جلب رضایت اولیای دم برای آزادی فردی زندانی و محکوم به اعدام بود.

 

وی در خاتمه یادآور شد: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه های سفر کاروان زیر سایه خورشید به جنوب کرمان محدود شده و متاسفانه امکان حضور در برخی از شهرستان های جنوب کرمان وجود نداشت.

کد خبر 945903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha