اهدای ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت در جهرم  در دهه کرامت

ترابفرد گفت: همزمان با دهه کرامت، تعداد ۱۴ سری جهیزیه به همت کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» تامین و میان نوعروسان کم بضاعت توزیع شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با راه اندازی خیریه «جوادالائمه (ع)» در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» که در چند ماه اخیر ایجاد شده خدمات خوبی ویژه مستمندان و افراد کم بضاعت تقدیم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) جهرم افزود: راه اندازی این خیریه در ماه های اخیر همزمان با شیوع بیماری «کرونا» بود که فعالیت ها از سوی بچه های مسجد به سمت و سوی کمک به مستمندان در طرح «مواسات و همدلی» سوق پیدا کرد.

 

وی بیان کرد: از دیگر اموری که در همین مدت اندک از سوی بچه های کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» و در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت انجام شد، تامین جهیزیه برای زوج های جوان بوده است.

 

ترابفرد عنوان کرد: در این مدت و در قالب برنامه های مختلف چند سری جهیزیه ویژه گروه هدف توزیع شد که در هر برنامه به تعدادی از زوج های جوان جهیزیه اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) جهرم با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کانون ویژه زوج های جوان کم بضاعت، خاطرنشان کرد: در این مرحله از توزیع جهیزیه ویژه نوعروسان محروم، اقدام به تهیه 14 سری جهیزیه کردیم.

 

وی ادامه داد: این برنامه که همزمان با دهه کرامت و میلاد مسعود هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت انجام شد 14 کارت هدیه نیز میان زوج های جوان گروه هدف توزیع شد.

 

ترابفرد با اشاره به هزینه تامین جهیزیه ها نیز گفت: این 14 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 500 هزار ریال و به همت خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) جهرم با قدردانی از همت خیران و اهالی مسجد در کمک و حمایت از مستمندان، تصریح کرد: این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، اتو، پنکه، جاروبرقی، بخاری، فرش و ظروف چینی می شود.

 

کد خبر 945957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha