ارادت مردم کهگیلویه و بویراحمد به امام رضا(ع) بر کسی پوشیده نیست

معدولیت گفت: ارادت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به امام رضا (علیه السلام) بر کسی پوشیده نیست، ولی ما شرمنده مردم هستیم که شرایط برای همه آنها فراهم نشد.

«حامد معدولیت» ضمن تبریک میلاد امام رضا (علیه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: امسال با توجه به وضعیت کرونا در کشور و دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا و همچنین پروتکل های بهداشتی آستان قدس رضوی برای سفرها، توجه به این موارد ضروری سفر به استان ها آغاز شد.

 

مدیر کاروان «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق طراحی آستان قدس رضوی برنامه های میلاد امام رضا (علیه السلام) با توجه به ارتباط قلبی مردم تعطیل نشد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این سفرها صورت گرفت.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقبال عمومی از پرچم صورت گرفت و یا برنامه ها به صورت عمومی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در هیچ شهری برنامه به صورت عمومی و همچنین بوسیدن پرچم را نداشتیم و فقط برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا شدند.

 

معدولیت یادآور شد: ارادت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به امام رضا (علیه السلام) بر کسی پوشیده نیست، ولی ما شرمنده مردم هستیم که شرایط برای همه آنها فراهم نشد.

 

مدیر کاروان «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این کاروان در مدت زمان حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرهای چرام، یاسوج، سوق، دهدشت، گچساران و سی سخت سفر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: غالب برنامه ها دیدار با کادر درمانی بیمارستان ها و تشکر از فعالیت های آنها، دیدار با فعالان فرهنگی و جهادی مبارزه با کرونا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و بیماران صعب العلاج بود.

 

معدولیت گفت: دیدار با خانواده «البرز زارعی» ۳۸ ساله که در جریان مهار و اطفای آتش سوزی‌ های اخیر منطقه دیل، در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود و عصر روز جمعه ۳۰ خرداد ماه جان باخت و همچنین دیدار با «صادق کرمی» از فعالان و حادثه دیدگان حریق در جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز انجام گرفت.

کد خبر 946070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha