ساخت مستند و فیلم کوتاه با محوریت عفاف و حجاب

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از ساخت مستند و فیلم کوتاه با محوریت عفاف و حجاب و به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: نمایشگاه عکس و پوستر، راه اندازی غرفه عفاف و حجاب و نمایشنامه خوانی از مهم ترین برنامه های این هفته است.

 

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهارکرد: ساخت مستند و فیلم کوتاه، کتابت خوشنویسی، ساخت آهنگ و قطعه موسیقی و برگزاری جلسات و نشست هایی با هنرمندان در خصوص مد و لباس اسلامی از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب به شمار می رود.

 

حیدری با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت ها و باورهای دینی و مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است، گفت: نقش حکومت اسلامی در ایجاد و ترویج این باور انکارناپذیر بوده و در نگاهی عمیق تر، ضروری و اساسی است.

 

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تشویق جوانان و نوجوانان به رعایت عفاف و حجاب، پرداختن به مقوله عفاف و حجاب به عنوان یکی از دستورات دین مبین اسلام را از اهداف اجرای برنامه های این هفته برشمرد.

 

حیدری، خاطرنشان کرد: 21 تیرماه به نام حجاب و عفاف نام‌گذاری شده و به همین مناسبت همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 946212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha