درباره حادثه سینا اطهر باید به مردم پاسخگو باشیم

سالاری گفت: باید در خصوص حادثه سینا اطهر با توجه به اضافه بنای آن به مردم پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «محمد سالاری» در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شهرداری تهران و نهادهای مربوطه از حادثه انفجار کلینیک سینا در جلسه امروز شورای شهر، با بیان اینکه امروز جامعه شهری تهران می خواهد از این جلسه پاسخ بگیرد، گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم باید از شهرداری تهران و سازمان و نهادها بخواهیم که در این حوزه ها شفاف سازی کنند که سهم و تقصیر هرکدام از نهادها و سازمان ها از جمله شهرداری تهران در این حادثه به چه میزان است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: با توجه به گزارش وزارت کار متوجه نشدم که این ساختمان از نظر وزارت کار، کارگاه است یا خیر؟ مسئول سرکشی و اقدام در این خصوص بوده یا خیر؟ نماینده وزارت کار مدام تاکید کرده که به ما اخطاری داده نشده بود در حالی وزارت کار مسئولیت دارد و به سهم خود مقصر هم شناخته شده است. تقصیر وزارت بهداشت نیز باید مشخص شود.

سالاری اضافه کرد: نقش شهرداری و سازمان آتش نشانی، ماده صد و شهرداری منطقه نیز باید مشخص شود، همچنین باید مشخص شود چرا دادستانی حکم تعطیلی برای این ساختمان صادر نکرده است. آنچه مسلم است سازمان آتش نشانی به عنوان یکی از واحدهای تابعه شهرداری کارنامه قابل قبولی داشته که جای تشکر دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با طرح این سوال که چرا ماده صد در خصوص این ساختمان اجرا نشده است؟ اظهار داشت: ما باید به مردم پاسخگو باشیم، چرا در پشت بام این ساختمان اضافه بنا وجود داشته است؟ چرا در حیاط سقف ایرانیتی نصب و محل دپوی کپسول شده است؟ پاسخ این سوالات باید بصورت شفاف در راستای ایفای نقش پاسخگویی داده شود‌.

کد خبر 946252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha