4900 مسجد برای چهار میلیون و 800 اصفهانی!

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به وجود 4900 مسجد در برابر چهار میلیون و 800 نفر جمعیت این استان گفت: تنها در 30 درصد مساجد این استان نماز جماعت صبح اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین بهشتی‌نژاد، رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به وجود چهار هزار و 900 مسجد در این استان به خبرنگار شبستان گفت: در بیش از هزار و 800 مسجد استان نماز ظهر و عصر، دو هزار و 300 مسجد نماز مغرب و عشا و 800 مسجد نماز صبح اقامه می‌شود که بر این اساس نماز صبح تنها در 30 درصد مساجد این استان اقامه می شود. 

 

وی با توجه به اینکه استان اصفهان چهار میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: با توجه به این تعداد جمعیت نیاز است که بر توسعه و افزایش مساجد در این استان اهتمام ویژه ای شود.  

 

حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد با بیان اینکه دو هزار کانون فرهنگی هنری به همت سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد عالی کانون های مساجد در جوار مساجد این استان فعالیت می‌کند، ادامه داد: در این استان، زمان ساخت مسجد، اختصاص مکان و فضایی برای انجام فعالیت های فرهنگی نیز در دستور کار قرار می گیرد.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به حوزه مسجد و نامگذاری اجلاس نماز گذشته با عنوان مسجد طراز اسلامی گفت: مسجد مهم ترین پایگاه برای ترویج و تبلیغ معارف الهی است از اینرو دولت باید به تجهیز و توسعه این پایگاه ها اهتمام ویژه ای داشته باشد. 

پایان پیام/
 

کد خبر 94636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha