خبرگزاری شبستان خدمات خوبی را در حوزه دین ارایه داده است/لزوم تقویت رسانه های دینی در کشور

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت خبرگزاری شبستان گفت: خبرگزاری شبستان در سطح خودش خدمات خوبی را در حوزه دین ارایه داده است.

حجت الاسلام «سید ناصر موسوی لارگانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت رسانه های دینی در کشور گفت: 98 درصد مردم کشور ما مسلمان هستند و دین اسلام از نظر کتاب آسمانی مهمترین و کامل ترین دین و کتاب آسمانی ما کامل ترین کتاب است لذا با توجه به این موضوع باید رسانه های قوی ای را در ارتباط با مباحث دینی در کشور داشته باشیم.

 

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه از اول انقلاب تاکنون بودجه های دینی و فرهنگی ما کمترین بودجه ها بوده است، علیرغم اینکه باید بیشترین توجه را به بخش فرهنگی داشته باشیم اما همواره این مسئله مفغول مانده است. مقام معظم رهبری در پیامی که به مجلس یازدهم عنوان کردند، اقتصاد و فرهنگ را در کنار همدیگر اولویت مجلس یازدهم عنوان کردند. این مسئله ضرورت دارد که توجه ویژه ای به بودجه فرهنگی و دینی شود.

 

وی اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی و فراکسیون های مرتبط مجلس از جمله فراکسیون قرآن و عترت، مسجد و فراکسیون روحانیون باید فعالانه پیگیر بودجه بخش فرهنگی با هدف تقویت امور فرهنگی و دینی کشور باشند و در این مسئله باید بودجه رسانه های دینی نیز ویژه دیده شود.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت رسانه های دینی در کشور گفت: اگر رسانه های دینی ما تقویت شوند، قطعا به مسایلی که نیاز امروز جامعه است، بیشتر توجه خواهند کرد. در حال حاضر ما الگوهای زیادی در کشور داریم که فقط شاید در سالروز تولد و یا وفات شان و یا شهادت گوشه ای از زندگی آنها بازگو شود در حالی که باید رفتار، منش و اخلاق این الگوها در جامعه مرتب بازگو شوند و در این زمینه رسانه های دینی می توانند کمکی بزرگ باشند.

 

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری شبستان گفت: بنده مرتب اخبار خبرگزاری شبستان و مطالبی را که در این خبرگزاری درج می شود را رصد می کنم. در سطح خودش این رسانه خدمات خوبی را در حوزه دین ارایه می دهد. قطعا باید این رسانه در حوزه های مختلف مورد توجه قرار گیرد و تقویت شود چرا که خلأهای بزرگی را در حوزه اطلاع رسانی دینی پر کرده است و باید قدردان این خدمات باشیم./

کد خبر 946411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha