اجرای طرح همراه بیمار توسط طلاب خوزستانی

حجت‌الاسلام پرچم گفت: به منظور کمک به نیروهای کادر بیمارستان‌های استان طرح همراه بیمار توسط طلاب و روحانیون خوزستانی در حال اجرا است.

«حجت‌الاسلام بهادر پرچم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور کمک به نیروهای کادر بیمارستان‌های استان طرح همراه بیمار توسط طلاب و روحانیون خوزستانی در حال اجرا است.

 

رئیس سازمان بسیج طلاب استان خوزستان با بیان اینکه این طرح با حضور و همکاری طلاب حوزه‌های علمیه قم برگزار می‌شود افزود: تاکنون بیش از 300 طلبه برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند اما به‌دلایل مختلف امکان بهره‌مندی همزمان از همه این تعداد وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه طاب در بخش‌های خدماتی، درمانی و ... در بیمارستان‌ها حضور دارند اضافه کرد: با توجه به محدود بودن کادر پرستاری در بیمارستان‌ها طلبه‌ها پس از گذراندن دوره‌های مختلف در بخش‌های تیمار کردن بیمار، کمک در رفع برخی مشکلات بیماران فعالیت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام پرچم با بیان اینکه این طرح اکنون در بیمارستان‌های سینا، رازی و امیرالمؤمنین اهواز و همچنین در شهرهای ماهشهر و دزفول در حال اجرا است ابراز کرد: سعی ما بر این است که در همه شهرهای خوزستان این طرح را اجرا کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه این طرح تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت یاد آور شد: برای شرکت در این طرح از سراسر کشور داوطلب وجود دارد اما با توجه به شرایط اسکان و مراقبت‌های ویژه امکان بهره‌مندی از همه داوطلبان وجود ندارد.

 

کد خبر 946687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha