مساجد استان زنجان یک هفته تعطیل شد

حجت الاسلام کرمی از تعطیلی یک هفته ای مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان خبر داد و گفت: این مدت فرصت خوبی برای ضدعفونی مساجد است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیم ستاد استانی کرونا، مساجد ،امامزادگان (ع) تکایا و حسینیه های زنجان به مدت یک هفته تعطیل شد.

 


حجت الاسلام مختار کرمی به افزود: به روند افزایشی ابتلا به کرونا ویروس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: به منظور رعایت فاصله اجتماعی تمام مساجدی که به منظور ادای فرضیه نماز جماعت بازگشایی شده بودند مجددا بسته شد.

 


وی از تمام هیئت امنای مساجد، امامزاده ها ،حسینیه ها و... به عنوان  هسته همیاران مبارزه با کرونا یاد کرد و افزود: از  هیئت امنای مساجد زنجان درخواست می شود با هماهنگی ائمه جماعات در شبکه های اجتماعی نسبت به هشدارهای لازم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد اهتمام ورزند.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان با یادآوری اینکه این هفته فرصت مناسبی برای ضدعفونی مساجد است، ادامه داد: فعالان مساجد می توانند نسبت به ضدعفونی داخل ،محوطه اطراف مسجد ،سرویس های بهداشتی  و معابر آن اقدام کنند.

کد خبر 946708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha