تهیه ۳ هزار بسته گوشت قربانی برای نیازمندان از سوی خیرین برنامه سمت خدا

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳ هزار بسته گوشت قربانی برای نیازمندان از سوی خیرین برنامه سمت خدا تهیه شده است.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها به همراه خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه سه در یک عمل خداپسندانه اقدام به تهیه و ارسال 3 هزار و 600 بسته گوشت قربانی به سیستان و بلوچستان کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: این محموله 3 هزار و 600 بسته گوشت قربانی به همراه نمک متبرک از بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام ارسال شده است.

 

پودینه با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نقش توزیع کننده گوشت قربانی را داشته است، گفت: هر بسته شامل یک و نیم کیلو گوشت گوسفندی بوده که بین نیازمندان حاشیه نشین شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر توزیع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا در هزینه های طبخ غذا ویژه نیازمندان حاشیه شهر زاهدان در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها مساعدت کردند و نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اقدام به طبخ و توزیع هزار پرس غذای گرم کرد.

کد خبر 946763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha