خبرگزاری شبستان جایگاه خوبی در حوزه فعالیت های دینی، فرهنگی و رسانه ای کشور دارد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان خدمات شایسته ای را در حوزه دین انجام داده است، گفت: این رسانه جایگاه خوبی را در حوزه فعالیت های دینی، فرهنگی و رسانه ای کشور دارد.

حجت الاسلام «محمدرضا میر تاج الدینی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت رسانه های دینی در کشور گفت: رسالت رسانه ها در حال حاضر در جامعه فقط امر اطلاع رسانی نیست بلکه رسانه خودش ابزار تبلیغی مدرنی است که امر اطلاع رسانی را نیز انجام می دهد.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نهادهای دینی باید از این ابزار تبلیغی نوین بهترین استفاده را برای تقویت دین انجام دهند و اگر بخواهند به روز باشند و ارتباطات با جامعه را حفظ کنند، باید رسانه داشته باشند.

 

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت و مجلس از رسانه های دینی در کشور تصریح کرد: بودجه این رسانه ها باید تامین شود و حمایت های دیگری در راستای تقویت و همچنین کثرت آنها در جامعه اسلامی انجام شود تا نظام اسلامی ما از ابزار نوین تبلیغاتی بهره مند شود.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید نقش و جایگاه رسانه های دینی در جامعه مورد غفلت قرار گیرد، تاثیرگذاری آنها در راستای تقویت دین و همچنین سایر امور فرهنگی در کشور بی بدیل است، جامعه به این رسانه ها نیاز دارد، تبلیغات دینی ما باید از طریق این رسانه ها انجام شود و بسترهای لازم برای فعالیت آنها در جامعه به خوبی فراهم شود.

 

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری شبستان در عرصه دین گفت: رسانه شبستان یک رسانه دینی قوی است، به رسالت اصلی خودش در حوزه امور فرهنگی، دینی، قرآنی و مسجد عمل کرده است، جایگاه خوبی در محافل فرهنگی، دینی و رسانه ای کشور دارد و باید این رسانه مورد پشتیبانی دولت و مجلس چه در بحث اعتبارات و چه سایر موارد قرار گیرد.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از زمانی که رسانه شبستان شکل گرفته است، خدمات شایسته ای را در حوزه دین ارایه داده است و باید از این رسانه در این راستا تقدیر شود./

کد خبر 946833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha