ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم/ لرستان از بیکاری و تورم زنج می برد

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه استان لرستان همواره مدافع نظام و انقلاب بوده است، گفت: رفع مشکلات فرا روی مردم لرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید احمدرضا شاهرخی» امروز(17 تیر) در مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، دارای استعدادها و توانمندی های خدادادی بی نظیری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به وجود مشکلات فرا روی مردم استان، افزود: برنامه ریزی مناسب جهت بهره برداری از توانمندی ها و تلاش جدی برای رفع مشکلات فرا روی مردم استان ضروری است.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم استان لرستان از بیکاری و تورم رنج می برند، گفت: عمده مشکلات فرا روی مردم لرستان به عدم توزان در توسعه باز می گردد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به شاخص های چون امنیت، آب و خاک مساعد و نیروکار توانمند در استان، بیان کرد: لرستان پادگان نظام جمهوری اسلامی بوده است، هم خود از امنیت برخوردار بوده و هم در ایجاد امنیت در سراسر کشور نقش اثر گذاری داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند استان لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است، خاطرنشان کرد: امروز این مرکز تدین با مشکلاتی مواجه است که در مرحله اول به عدم توازن در توسعه برمی گردد و رفع این مشکلت نیازمند توجه مسئولان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: در یک مقطعی از زمان که قضیه جنگ اتفاق افتاد هر آسیبی که به استان‌های مرزی وارد می‌شد، لرستان هم دچار می‌شد، در حالی که سازندگی به سمت استان‌های مرکزی رفت که به دور از جنگ بودند.

 

وی تصریح کرد:  در زمان سازندگی هم توسعه از استان‌های مرزی شروع شد، این مسائل باعث شد که امروز لرستان از جهت نرخ بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار در رنج باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز کرد: امروز نیاز است که به مشکلات استان لرستان توجه جدی شده و برای رفع این مشکلات برنامه ریزی شود.

 

وی با بیان اینکه در این مقطع از زمان وحدت، وفاق و همدلی در بین همه وجود دارد، افزود: امروز تنها یک صدا از استان بلند می‌شود و آن صدا پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات فرا روی مردم لرستان، اظهار کرد: مدیران و مجموعه کارگزاران همه در حال تلاش هستند اما نیاز به حمایت جدی است.

 

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با تبریک انتصاب حجت الاسلام قدرتی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، گفت: حجت الاسلام قدرتی شخصیتی هستند که در دانشگاه محوریت و مسئولیت داشته‌اند و به مسائل استان از جمله مسائل فرهنگی اشراف کامل دارند.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: امیدواریم تبلیغات اسلامی لرستان بتواند گام های رو به رشدی در رعصه فرهنگی بویژه تبلیغ و ترویج اسلام ناب و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان بردارد.

 

کد خبر 946950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha