ظرفیت مجوزهای صیادی برای توسعه جزیره هرمز بکار گرفته شود

حیدری گفت: از ظرفیت صدور مجوزهای صیادی برای توسعه همه جانبه جزیره هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج حیدری » در آئین اعطای مجوزهای صیادی به مردم هرمز با حضور فرماندار بندرعباس، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه هرمز، شورای اسلامی جزیره، هیات مدیره اتحادیه صیادان، و ده نفر از اهالی جزیره به نمایندگی از صیادان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه ای به جزیره هرمز دارند.

 

وی افزود: توجه ویژه ولی امر مسلمین به جزیره هرمز زمینه ساز توسعه همه جانبه این جزیره شده است و صدور مجوزهای صیادی برای اهالی هرمز از برکات این نگاه ویژه است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نگاه مقام معظم رهبری به هرمز هم برای مسوولان و هم مردم تکلیف آور است و باید قدردان این توجه ویژه بود.

 

حیدری ادامه داد: استاندار هرمزگان از ابتدای فعالیت در هرمزگان نگاه ویژه ای برای توسعه و رشد این جزیره مهم داشته‌اند.

 

وی افزود: استاندار هرمزگان پیگیری ویژه‌ای را برای تحقق خواسته دیرینه مردم جزیره هرمز در زمینه صدور مجوز های صیادی برای ایجاد فضای کار و بهبود وضعیت معیشتی مردم جزیره  در دستور کار قرار داد که سرانجام به ثمر نشست.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از ظرفیت صدور مجوزهای صیادی برای توسعه همه جانبه هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

 

حیدری با بیان اینکه ساخت قایق‌های صیادی برای عملیاتی شدن مجوزهای صید از سوی صیادان با جدیت دنبال شود، ابراز داشت: مجوزهای صادر شده مختص افراد است که مجوزها برای آنها صادر شده و قابل فروش و انتقال نیست.

 

وی اضافه کرد: خلیج فارس به واسطه موقعیت ویژه آن شاهراه حیاتی جهان است و از ذخایر ارزشمندی برخوردار است که استفاده از آنها می‌تواند به رشد و رونق جزایر کمک فراوانی کند.

 

 

 

کد خبر 947032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha