تدابیر بهداشتی و سلامتی با توجه به دور نخست مقابله با کرونا در سطح البرز اتخاذ می شود

درویش پور با اشاره به اهمیت اجرای طرح های بهداشتی گفت: تدابیر بهداشتی و سلامتی با توجه به دور نخست مقابله با کرونا در سطح البرز اتخاذ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی درویش پور» طی نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که سه شنبه عصر (16 تیر) در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد گفت: طرح هایی که با هدف اعمال محدودیت برای حفظ سلامت عمومی مردم از طرف استاندار مطرح شد مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: تجربه مهار بیماری کرونا در دور نخست بیماری زمینه اتخاذ تدابیری مناسب در این دوره جدید شیوع بیماری کرونا است.

 

وی با اشاره به ضرورت پرهیز از تجمعات غیرضروری عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان نیز برای برپایی نشست ها و جلسات از ویدئو کنفرانس استفاده کنند و در عین حال نسبت به استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی خود را متعهد کنند.

 

درویش پور توضیح داد: ضدعفونی معابرشهری و عمومی در سطح شهرها و روستاها با اهتمام شهرداری ها و دهیاری ها از چهارشنبه 17 تیر اجرا می گردد.

 

وی تصریح کرد: محدودیت های اجرایی در سطح بوستان ها و تفرجگاه های سطح استان اتخاذ شده است که براساس آن شهرداری وارد عمل می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: رسانه های نیز به ویژه صدا و سیمای استان نقش اثرگذاری در روند اطلاع رسانی دارد.

 

 

کد خبر 947124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha