طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام مرادخانی، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را لازمه کاهش آسیب های اجتماعی خواند و گفت: در همین راستا طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور گفت: به همین منظور این نهاد مسئولیت تربیت حافظ قرآنی با محوریت مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه را آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام اسماعیل مرادخانی با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: در همین راستا طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان اجرا می شود.

 

به گفته وی، این طرح به صورت تلفنی و غیرحضوری در رشته‌های حفظ تخصصی، نیمه‌تخصصی و عمومی ویژه عموم بانوان و آقایان اجرا می‌شود.

 

مرادخانی در خصوص نحوه اجرای این طرح گفت: از ثبت نام کنندگان در این طرح برای حضور در دوره، گزینش به عمل می‌آید.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه دوره تثبیت هم در کنار دوره های حفظ برگزار می‌شود، ادامه داد: سه مربی در اجرای این طرح اوقاف و امور خیریه زنجان را همراهی می کنند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با یادآوری اینکه طرح مذکور در نوبت صبح و عصر اجرا می شود، افزود: سایتی برای این منظور طراحی شده است که مربیان در مرکز مجازی آموزش های لازم را ارائه می دهند.

 

مرادخانی ادامه داد: در این طرح حسینیه، دارالقرآن و زینبیه همکاری خواهند کرد و در پایان این دوره به افرادی که موفق به حفظ قرآن شود، مدارک مربوط از سوی اوقاف اعطا می‌شود.

کد خبر 947147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha