بستر توحید، حضرت امیر سلام‌الله علیه و ائمه معصومین(ع) هستند

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: بستر توحید، حضرت امیر سلام‌الله علیه و ائمه معصومین(ع) هستند لذا آن بزرگواران در کلام‌شان فرموده‌اند: همواره دغدغه شیعیان‌مان را داریم. بنابراین کشوری که امام زمان (عج) را دارد قطعاً بر مشکلات چیره خواهد شد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، سه شنبه، 17 تیرماه وزیر آموزش و پرورش با حضور در بنیاد بین المللی غدیر با حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» دیدار کرد.

 

حجت الاسلام صدیقی در این دیدار اظهار داشت: تعلیم و تربیت کار خطیری است و شما در این مسیر به همراهان سنگرنشین و فداکار نیاز دارید، امیدوارم در این طوفان مشکلات سربلند بیرون بیایید.

 

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر گفت: جبهه ایمان جبهه شکوفایی است و در هیچ شرایطی نباید راکد شود.

 

وی ادامه داد: اگر انجام امور با نیت و انگیزه الهی باشد خداوند بنده‌اش را یاری می‌کند و سرانجام تلاش‌ها پیروزی خواهد بود . غربی‌ها و مادی‌گراها پشتوانه معنوی انسان‌های موحد را ندارند لذا خداوند دائماً از موحدین دعوت می‌کند تا به سویش بروند.

 

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: شرایط مبارزه با بیماری کرونا برای ایران مانند جبهه است و اگر جنگ هشت‌ساله نبود ما پخته و باتجربه نبودیم و نمی‌توانستیم با این کیفیت با این بیماری مبارزه کنیم .

 

وی تاکید کرد: بستر توحید، حضرت امیر سلام الله علیه و ائمه معصومین (ع) هستند لذا آن بزرگواران در کلامشان فرموده‌اند: همواره دغدغه شیعیانمان را داریم بنابراین کشوری که امام زمان (عج) را دارد قطعاً بر مشکلات چیره خواهد شد. 

 

وی ابراز کرد: کادر درمانی مخلصانه و ایثارگرانه خدمتگزاری کرده و خدمتگزاری می کند. شما نیز با راه اندازی شبکه شاد همه دانش آموزان اعم از پولدار و فقیر را از آموزش‌ها به یک‌میزان برخوردار کردید واین توزیع عادلانه آموزش‌ها کار ارزشمندی در راستای عدالت آموزشی بود.

 

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه بیان کرد: قرآن و عترت دو بال ضروری برای انسان است، خداوند همواره زندگی را از سرگرمی به حقیقت سوق می‌دهد لذا خداوند عجز انسان‌های مدعی را با شیوع کرونا مشخص کرد .

 

حجت الاسلام صدیقی ابراز کرد: جهان به سمت عدالت جهانی پیش می‌رود، بنابراین امیدوارم خداوند به شما توفیق دهد و قدم‌هایتان را در این راه تثبیت کند . لذا از این فرصت طلایی استفاده کنید و جزء علمداران امام زمان (عج) باشید .

 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی‌های آموزش ‌و پرورش را به ‌حساب انقلاب می‌گذاریم این پیروزی‌ها نشانه اخلاص شما در کارهایتان است.

کد خبر 947256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha