چهار بیمار کرونایی در جهرم جان باختند

موحد از فوت چهار بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان جهرم به ۱۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروز  چهارشنبه ۱۸تير ماه در ۲۴ساعت گذشته چهار نفر در جهرم بر اثر ابتلا به  كرونا جان خود را از دست دادند و حال سه بيمار ديگر نيز وخيم است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: افزاد فوت شده یک آقای ۴۰ ساله از جهرم با سابقه آسم و نارسايی كليه، یک آقای ۸۱ساله از جهرم با سابقه ديابت، یک آقای ۶۶ ساله، اهل یکی از شهرهای مجاور بدون بيماری زمینه ای و یک آقای ۸۳ ساله از جهرم با سابقه بیماری قلبی بوده اند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۶۷ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش های عمومی ۵۸ نفر و تعداد بیماران مثبت قطعی بستری در بخش های عمومی نیز ۳۹نفر اعلام شده است.

 

موحد از تعداد بيماران بستری مثبت و مشكوك در بخش آی سی یو خبر داد که تعداد آنها ۹ نفر بوده و تعداد بيماران مثبت قطعی در این بخش نیز پنج نفر هستند كه سه نفر از آنها توسط دستگاه تنفس می كنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به وجود 994 كل بيمار بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده نیز گفت: تعداد كل مبتلايان در قرنطينه در حال حاضر ۵۸۳ نفر هستند.

 

وی با اشاره به افزایش تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم، بیان کرد: تا امروز ۱۸نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم جان خود را از دست داده اند.

 

موحد با توصیه به مردم برای عدم خروج از منزل جر در موارد ضروری، تصریح کرد: در خروج از منزل باید استفاده از ماسک و فاصله یک متری نسبت به دیگران رعایت شود.

 

کد خبر 947339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha