برنامه های دولت به رغم محدودیت ها اجرایی می شود

ثمینی گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه و تنگناهای موجود، باید تلاش کنیم تا برنامه‌های دولت را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(18 تیر) در شورای اطلاع رسانی استان با ارائه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در استان و برنامه های آتی استانداری لرستان، اظهار داشت: تاکنون ۱۸ جلسه شورای اطلاع رسانی در استان برگزار شده است و ماحصل آن ۷۶ مصوبه بوده که ۹۴ درصد آنها اجرایی و ۶ درصد باقی مانده در حال اجراست. 

 

استاندار لرستان اظهار داشت: همچنین بر اساس قراردادهای منعقد شده مشارکتی بند چ ماده ۳۷ قانون احکام برنامه توسعه کشور، ۲۴ دستگاه اجرایی با صدا و سیمای مرکز استان قرارداد منعقد نموده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: به موجب این قراردادها ۳۰۲ برنامه تدوین شده و از این تعداد ۲۷۵ برنامه بررسی آنها انجام شده و ۲۷ برنامه دیگر در دست بررسی است.

 

ثمینی در ادامه افزود: با توجه به وجود برخی محدودیت‌ها، از تعداد برنامه های تدوین شده ۸۰ برنامه اجرایی و ۱۹۵ برنامه دیگر در دست اجراست.

 

وی با اشاره به برنامه‌های پیش رو استانداری لرستان بیان داشت: علی رغم تحریم های ظالمانه و تنگناهای موجود، باید تلاش کنیم تا برنامه‌های دولت را اجرایی کنیم .

 

معاون سیاسی استانداری با تاکید بر جمع آوری اطلاعات اقدامات انجام شده در ادوار قبل گفت: با توجه به تحریم ها و محدودیت های ارزی، در نظر داریم مقایسه ای از اقدامات صورت گرفته با ادوار قبل تهیه و در قالب بولتن به چاپ برسانیم .

 

ثمینی اظهار کرد: علی رغم مشکلات به وجود آمده بر اثر کرونا و سایر محدودیت ها، اقدامات دولت در زمینه های مختلف با تحلیل، بررسی و شفاف به اصحاب رسانه و مردم اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 947405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha