دغدغه مجلس یازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد

حجت الاسلام مهدی نژاد یکی از مهمترین دغدغه های مردم را مشکلات معیشتی عنوان کرد و گفت: از مجلس انقلابی و مردمی دوره یازدهم انتظار می رود نخست مشکل معیشت و سپس مقوله فرهنگ را حل کند.

حجت الاسلام «محمد مهدی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار شبستان از رضوانشهر بر همت مجلس در رفع دغدغه های مردم تاکید کرد و اظهارداشت: وابستگی های مجلس دهم در مجلس جدید از بین رفته و نماینده های این دوره بیشتر در خدمت مردم باشند.

 

امام جمعه پره سر تاکید کرد: اگر این مجلس نتواند برای مردم کاری کند پس چه کسی می تواند برای مردمی که در سرما و گرما در سختی‌ها و آسایش در کنار مسئولان و نظام بودند و هر جا خطری نظام را تهدید کرد از جان و مال مایه گذاشتند، کار کند.

 

وی یکی از مهمترین دغدغه های حال حاضر مردم را مشکل معیشتی عنوان کرد و گفت: از مجلس انقلابی، جهادی و مردمی دوره یازدهم انتظار داریم نخست مشکل معیشت و سپس مقوله فرهنگ را حل کند.

 

امام جمعه پره سر سپس با بیان اینکه مردم باید به منتخب خود اعتماد کنند و به هنگام عملکرد نامناسب آنان را مورد پند و اندرز قرار دهند، خاطرنشان کرد: از این مجلس انتظار تعامل و همکاری با دولت در مدت زمان باقیمانده از دوره ریاست جمهوری می رود تا به این ترتیب قدم های مثبتی برای مردم برداشته شود.

 

مهدی نژاد در ادامه متذکر شد: دشمن درصدد است با کمرنگ جلوه دادن انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بر میزان مشارکت مردم تاثیر گذاشته و بر نظام فشار حداکثری وارد کند.

 

وی همچنین با بیان اینکه برخی به دنبال آن هستند که پای آمریکا را به میان آورند، یادآور شد: بسیاری از رجال سیاسی در کشور آمریکا ترامپ را قبول ندارند می گویند ترامپ در انتخابات آینده شرکت نمی کند او در بحران کرونا نیز بی کفایتی خود را نشان داده است.

 

وی تصریح کرد: کشوری با پیشینه، تمدن، فرهنگ و قدمت ایران اسلامی قابل قیاس با آمریکایی که در بخش کوچکی از این فرهنگ گم می شود، نیست.

 

کد خبر 947498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha