حوزه هنری مازندران دربحث همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال اعتلای هنر دینی است

معصومی گرجی با تاکید براینکه حوزه هنری مازندران دربحث همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال اعتلای هنر دینی است،گفت: برنامه های مدونی برای رسیدن به نقطه ایده آل در تولید آثار هنری و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در استان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی معصومی گرجی» امروز(19تیر) در نشست بررسی روند تولیدات و فعالیت های هنری با رویکرد همکاری حوزه هنری مازندران با سازمان تبلیغات اسلامی که با حضور جمعی از کارشناسان و مسئولان واحد های فرهنگی هنری برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد حوزه هنری استان در بخش برنامه ها و تولیدات سال جاری،گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی برنامه های فرهنگی هنری که به تجمع مردمی ختم می شود تلاش داریم برنامه های این نهاد انقلابی به تقویت روحیه امید در بین اقشار مختلف جامعه ختم شود.

رئیس حوزه هنری مازندران برلزوم پیگیری مصوبات همایش مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری ( مورخ 9/4/99) شد، افزود: اجرایی شدن برنامه های از پیش تعریف شده مورد انتظار است.

 

وی از مسئولان واحدهای هنری این مرکز خواست تا طی فرصت چند روزه با توجه به مواردی همانند اهداف و ماموریت های سازمانی دو مرکز یاد شده، امکانات و پتانسیل های موجود و... به طراحی و پیشنهاد برنامه و تولید آثار هنری بپردازند.

 

 معصومی گرجی با تاکید براینکه حوزه هنری مازندران دربحث همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال اعتلای هنر دینی است، خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های مهم مد نظر برای تولیدات و برنامه های این همکاری مباحث مطروحه در نشست مشترک روسای سازمان های تبلیغات اسلامی و حوزه های هنری استان ها باشد که اهم آن ها در نامه ای از سوی «محمد مهدی دادمان» رییس حوزه هنری به مراکز استانی قید شده است.

 

وی در ادامه از همکاران خود خواست  با مدنظر قرار دادن نکاتی شامل« استفاده از ظرفیت های هنری برای تبیین اندیشه اسلام ناب محمدی(ص)»، «توجه بیشتر به هویت اندیشگانی حوزه هنری در فصل نوین حرکت»، «تعالی زیست بوم استان ها با استفاده از اشتراک نظر موجود در دو نهاد سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری»، «توجه ویژه به تغییر شیوه زیست جامعه»، «تهیه پیوست اجتماعی برای تولیدات فرهنگی هنری»  و... به سمت  فعالیت هایی شایسته و تولیداتی اثر گذار حرکت کنند.

 

به گزارش شبستان، حوزه هنری مازندران پیش از این سابقه همکاری و برگزاری برنامه های مشترک با سازمان تبلیغات اسلامی استان را داشته است که امید می رود با این اقدام مرکز، همکاری ها و فعالیت های مذکور به شکل مستمر وارد فاز تازه ای شود

 

کد خبر 947651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha