اهمیت رعایت نکات بهداشتی را باید از تعداد کشته‌های کرونایی فهمید

حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه هرات گفت: اهمیت رعایت نکات بهداشتی را باید از تعداد کشته‌های کرونایی فهمید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حجت‌الاسلام محمدعلی جعفری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خاتم با اشاره به فراخواندن خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تأکید به لزوم رعایت نکات بهداشتی، افزود: همه باید از ماسک استفاده کنند، ضرر نزدن ماسک دامن‌گیر خودتان و دیگران می‌شود. مسئولان بهداشتی اعتقاددارند هشتاد درصد خطر این بیماری بافاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن کاهش می‌یابد.

امام جمعه خاتم با اشاره به آمار بالای کشته‌های کرونایی در سطح کشور، گفت: کشته شدن روزانه 200 نفر در کشور به علت بیماری کرونا نشان از اهمیت توجه به نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری منحوس را دارد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید در راستای تحقق شعار تلاش خود را به کار بگیرند، بیان کرد: کاهش نرخ تورم، تأمین نیازهای داخلی، افزایش درآمد خانواده‌ها و جلوگیری از خام فروشی از موارد توجه به جهش تولید است که باید در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد.

جعفری چالش‌های امروز کشور را به علت بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت برخی مسئولان در کشور دانست و اظهار داشت: در این زمینه برخورد دستگاه قضایی با دست‌های ناپاک و مفسدان مهم و تأثیرگذار است که ان‌شاءالله همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.

امام جمعه خاتم در پایان افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا این گران‌فروشی‌ها و مشکلات اقتصادی بیش از این موجب نارضایتی مردم نشود.

کد خبر 947799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha