کمک های کمیته امداد به نیازمندان در کاهش جرائم موثر است

قاسمی گفت: کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان در کاهش و پیشگری از جرائم موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «محمد قاسمی» در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان قدم برمی دارد ولی این تلاش ها تنها برای محرمان اثرگذار نیست بلکه جامعه هم از این خدمات بهره مند می شود.

 

دادستان قزوین ادامه داد: کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان در کاهش و پیشگیری از جرائم موثر است؛ هیچ کسی مجروم به دنیا نیامده است بلکه شرایط افراد را به سمت مسائل مختلف سوق می دهد از این رو در صورت تأمین نیازهای اولیه، بستر رشد مثبت برای افراد حاصل می شود.

 

وی افزود: از همین رو کمک های کمیته امداد امام (ره) به کاهش بستر جرم کمک می کند بنابراین لازم است اهمیت اقدامات نیکوکاری در این نهاد مورد توجه باشد.

 

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) به منظور خدمت رسانی، برنامه های مستمر و مختلفی را در دست اجرا دارد.

 

«مهرعلی حق گویان» عنوان کرد: کار خدمت رسانی به محرومان در کمیته امداد تعطیل بردار نیست و همواره و در مناسبت های مختلف در جریان است تا بتوانیم کار خدمت رسانی را بیش از پیش در جامعه به هدف محرومیت زدایی نزدیک تر کنیم.

 

وی تصریح کرد: رزمایش همدلی برای ایران همدل گام خدمتی منبعث از اشاره مقام معظم رهبری برای خدمت به نیازمندان بود که این حرکت در استان قزوین با کمک بیش از 11 میلیارد تومانی مردم همراه بود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: امروز در کنار خدمت رسانی به نیازمندان تلاش می کنیم تا فضای انفاق و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود.

 

کد خبر 947840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha