طراحی پوستر حجاب و عفاف در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: همزمان با روز «حجاب و عفاف» و به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم، پوستر این مناسبت طراحی و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به مناسبت روز «حجاب و عفاف» گفت: امسال به سبب شیوع بیماری «کرونا» و ضرورت جلوگیری از گستردگی این ویروس، برنامه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به شیوه های دیگر به اجرا گذاشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: ضرورت گرامی داشت روز حجاب و عفاف اقتضا می کند تا برنامه ای در خور این مناسبت اجرایی شود.

 

وی بیان کرد: در این راستا گروه رسانه ای «ماح»، وابسته به کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، اقدام به طراحی پوستر با موضوع حجاب و عفاف کرده است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: این پوستر در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طراحی شده و جمله ای از سخنان رهبری معظم انقلاب در این باب با طراحی زیبا و دلنشین به تصویر کشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طراحی این اثر بر عهده «اریا خسروی نیا» از بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده است، تصریح کرد: «حجاب مایه تشخص و آزادی زن است»، در طراحی پوستر روز حجاب و عفاف جلوه گر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: این پوستر در صفحه و کانال های کانون «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف و گروه های سطح شهرستان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 948410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha