ندامتگاه ۷۵۰ نفره آباده احداث می شود

ابراهیمی گفت: در صورت تامین زمین با زیرساخت های مناسب اعم از آب، برق، گاز، تلفن و راه و فروش زندان فعلی آباده از طریق تهاتر با شهرداری یا فروش به بخش خصوصی، نسبت به احداث یک ندامتگاه ۷۵۰ نفره اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جلسه شورای تامین شهرستان آباده با حضور «اسحاق ابراهیمی»، مدیرکل زندان های فارس و مسئولین این شهرستان به منظور تعیین تکلیف انتقال زندان فرسوده آباده از مرکز شهر در فرمانداری آباده تشکیل شد.

ابراهیمی در این جلسه با توجه به فرسودگی زندان فعلی، واقع شدن در مرکز شهر و درخواست های متعدد مسئولین قضایی و امنیتی استان به منظور انتقال زندان آباده به خارج از شهر اعلام آمادگی کرد.

مدیر کل زندان های فارس افزود: در صورت تامین زمین با زیرساخت های مناسب اعم از آب، برق، گاز، تلفن و راه و فروش زندان فعلی از طریق تهاتر با شهرداری یا فروش به بخش خصوصی مطابق با آیین نامه اجرائی بند «پ» ماده 113 قانون برنامه ششم توسعه نسبت به احداث یک ندامتگاه 750 نفره شمال استان فارس اقدام می شود.

ابراهیمی و مسئولین شهرستان همچنین ضمن بازدید از نقاط پیشنهادی و منابع طبیعی شهرستان با قطعه زمینی به مساحت 10 هکتار واقع در فاصله 10 کیلومتری شهرستان آباده موافقت کردند تا پس از استعلام های مورد نظر از طریق کمیسیون استانی ماده 69 زمین مورد نظر به تملک اداره کل زندان ها قرار گیرد.

در ادامه مدیرکل زندان های فارس با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان از بخش های مختلف زندان آباده بازدید کردند.

کد خبر 948413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha