آغاز طرح امداد تابستانی هلال احمر آستارا

خورشیدی از آغاز طرح امداد و نجات تابستانی هلال احمر بندر آستارا در نوار ساحلی و محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

«حسین خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طرح امداد و نجات در نوار ساحلی و محورهای مواصلاتی شهرستان آستارا آغاز شده است.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات جاده ای در گردنه حیران این شهرستان در حال اجرا است، افزود: این طرح به طور جدی و با مشارکت پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: در طرح امداد و نجات جاده‌ای پنج امدادگر دوره دیده، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات به کار گرفته شده تا به هموطنان خدمات رسانی شود.

 

خورشیدی از آغاز طرح امداد و نجات ساحلی در طرح سالم سازی سفیر امید شهر مرزی بندر آستارا خبر داد و گفت: در اجرای این طرح پنج نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر آستارا روزانه به کارگیری می شوند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا ادامه داد: همچنین در قالب این طرح امدادگران با بهره گیری از یک دستگاه آمبولانس به مسافران و همشهریان خدمات ارائه می دهند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه علاوه بر نیروهای مستقر در طرح ساحلی و امداد و نجات جادهای، یک گروه چهارنفره نیز اعم از کارکنان جمعیت هلال احمر بندر آستارا و امدادگران پشتیبان طرح امداد و نجات در سه ماهه تابستان هستند، خاطرنشان کرد: امداد رسانی، رهاسازی مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش بیمارستانی و  انتقال آسیب دیدگان احتمالی به اورژانس‌ و مراکز درمانی از اهداف اجرایی این طرح در طول سه ماهه تابستان است.

کد خبر 948583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha