مسابقه فرهنگی کرامت در کانون عسکریه مشهد برگزار شد

قدمگاهی گفت: در دهه کرامت مسابقه ای فرهنگی با عنوان کرامت در کانون عسکریه مشهد برگزار شد که بیش از ۵۰۰ نفر از شهرهای مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند و ۱۱ نفر هم برگزیده شدند.

«سید رضا قدمگاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:اجرای مسابقات فرهنگی هنری یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است زیرا این مسابقات باعث شکوفایی جوانان و نوجوانان مسجدی می شود و حتی سطح اطلاعات فردی آنها را هم افزایش می دهد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عسکریه مشهد افزود:«کرامت» به معنای جایگاه، منزلت، ارزش، عزت، حرمت، شرافت، انسانیت، پاکی از آلودگی، بخشش، جوانمردی و سخاوت است.

 

وی اظهارکرد:نوجوانان و جوانان استعداد و توان زیادی دارند اما ضرورت دارد دست آنان را بگیریم و با هدف گذاری و بهره مندی از تجارب دیگر، مسیر پیشرفت و تعالی را هموار کنیم و ایده ها و خلاقیت های آنان را شکوفا کنیم.

 

قدمگاهی با بیان اینکه در دهه کرامت مسابقه فرهنگی با عنوان کرامت در کانون عسکریه برگزار شد، ادامه داد:۱۰ سوال در رابطه با امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) طرح شود که بیش از ۵۰۰ نفر از شهرهای مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند که در نهایت به ۱۱ نفر از کسانی که سوالات را درست پاسخ داده بودند به قید قرعه هدیه ای تقدیمشان گردید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عسکریه گفت: همه بنی آدم بر اساس کلام خدا از کرامت ذاتی برخوردار هستند و باید این داشته را به فعلیت برسانیم و همگان می دانیم الگوهای کرامت انسانی، اهل بیت (ع) هستند، اینها چهره هایی هستند که راه نیل به کرامت بالفعل را به ما می آموزند و مسیر هدایت را با گفتار و اعمال برای ما منور کرده اند.

کد خبر 948601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha