کسب ۲ رتبه برتر جشنواره ابوذر توسط حوزه‌های علمیه خواهران کشور

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی برگزیدگان و با حضور برخی مسئولان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «یحیی جهانگیری» گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی برگزیدگان و با حضور برخی مسئولان به کار خود پایان داد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: شرکت کنندگان در سومین جشنواره ابودز در ۱۱ محور مانند دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، آسیب اجتماعی و زندگی ایرانی اسلامی، دشمن شناسی و معامله قرن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.


حجت الاسلام جهانگیری ابراز داشت: ۵۲۱ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد و ١٠ نفر از گرایش‌های مختلف رسانه‌ای، داوری آثار را بر عهده داشتند.


وی بیان کرد: از مجموع ۵۲۱ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۳۲ اثر به عنوان برگزیده در ۲ بخش مکتوب و دیداری و شنیداری انتخاب شدند.


این مقام مسوول خاطرنشان کرد: آثار بر اساس ۱۲معیار مانند رعایت ساختار نگارشی، تاثیرگذاری و جذابیت، سوژه یابی و سوژه پردازی، تصویرسازی عینی و ذهنی برای مخاطبان داوری شد.


بر اساس رای هیات داوران در بخش مصاحبه: الناز ملکی، محدثه عباسی، الهام محصل و مرتضی مزینانی ، در بخش گزارش مکتوب؛ آرزو کاشی، سارا خدادادی و محسن حسن زاده، در بخش یادداشت: ناصر مومنیان ، در بخش مقاله؛ محدثه عباسی، و در بخش تیتر؛ سارا خدادادی، سید عابد میر معصومی و الهام محصل رتبه های برتر را کسب کردند.

کد خبر 949096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha