لزوم تعویض ساختمان شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی شیراز برای رفاه سالخوردگان و معلولان

امیری گفت: با توجه به ترافیک تردد بیمه ‌شدگان و کثرت مراجعات و به ویژه ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرایط، تعویض ساختمان مرکز شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر یک ضرورت به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 24 تیر) در ادامه بازدیدهای سرزده خود از ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شیراز در بازدید از شعبه ۲ سازمان تامین اجتماعی شیراز گفت: شعبه ۲ تامین اجتماعی شیراز با بیش از ۱۵۰ هزار بیمه شده یکی از شلوغ ترین شعب از مجموع پنج شعبه تامین اجتماعی شهرستان شیراز است.

فرماندار شیراز با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در این بازدید عنوان کرد: مناسب سازی این ساختمان اداری برای سهولت تردد معلولین و افراد کم توان لازم و ضروری است.

وی با قدردانی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله گذاری در این ساختمان اداری پرمخاطب بیان کرد: با توجه به قوانین مناسب سازی و حمایت از معلولین و در راستای رفاه حال بیمه شدگان و مستمری بگیران، مناسب سازی ورودی ساختمان و ایجاد دسترسی مناسب برای معلولین در کوتاه مدت و در گام دوم جابجایی ساختمان شماره ۲ تامین اجتماعی از ضرورت هایی است که آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

امیری ادامه داد: فرمانداری شیراز تکریم تمامی شهروندان به ویژه سالخوردگان و افراد کم توان را از اولویت های خود می داند و راهروهای باریک و پله های زیاد این ساختمان در شرایط عادی نیز مناسب حجم مخاطبین این سازمان نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به ترافیک تردد بیمه ‌شدگان و کثرت مراجعات و به ویژه ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرایط، تعویض ساختمان مرکز شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر یک ضرورت به شمار می رود.

گفتنی است فرماندار شیراز، همزمان با هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، از شعبه ۲ سازمان تامین اجتماعی شیراز دیدن کرد.

کد خبر 949157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha