عملیات احداث اردوگاه درمان معتادان متجاهر در مشهد آغاز شد

طی مراسمی امروز با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس شورای شهر و شهردار مشهد عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر در حسن آباد مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث اردوگاه درمان معتادان متجاهر امروز(۲۴ تیر) با حضور «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی، «محمدرضا کلائی» شهردار مشهد و «محمدرضا حیدری» رییس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

 

در این مراسم «خلیل الله کاظمی» با بیان  اینکه  مساحت این مکان حدود 3.2 هکتار است و در فاز یک آن محوطه سازی حدود 2.2 هکتار آن را انجام خواهیم داد، گفت:در این فضا سه سوله وجود دارد که کامل بازسازی و بهینه سازی خواهیم کرد و حدود دو هکتار از محوطه 3.2 هکتار آسفالت و جدول گذاری خواهیم کرد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: برآورد ریالی این پروژه 10 میلیارد تومان است که اعتبار آن با همکاری استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تامین خواهد شد.

 

کاظمی با اشاره به اینکه روزشمار پروژه از امروز آغاز و تا اتمام آن 135 روز باقی خواهد ماند. همچنین پیمانکار این پروژه همیار سازه است، افزود: بر اتمام این پروژه تاکید زیادی شده تا ظرف زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 

 

کد خبر 949161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha