دیدار با خانواده شهید دهقانی با حضور مسئولان استانی و شهرستان اشکذر

نخستین برنامه « سه شنبه های تکریم» با حضور مسئولان استان یزد با حضور در منزل شهید دهقانی در شهرستان اشکذر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نخستین برنامه « سه شنبه های تکریم» با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ، علی حکیمیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حجت الاسلام محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر، هادی هادی نسب فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولان استانی با حضور در منزل شهید محمد علی دهقانی برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری در این مراسم گفت: « سه شنبه های تکریم» به عنوان یکی از برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که به منظور تکریم خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح خانواده های معزز شهداو ایثار گران، معلمان، نخبگان، کسبه و خیرین محل، مروجان ارزش ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان،  ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تأثیر گذار و مسجدمحور و گروه های جهادی و محرومیت زدایی مورد تکریم قرار می گیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: اگرچه شیوع ویروس کرونا در استان را شاهد هستیم اما امیدواریم کانون های مساجد استان یزد بتوانند با رعایت کامل این پروتکل ها در جهت اجرای این برنامه اهتمام بورزند.

حجت الاسلام طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز در این نشست گفت: امروز ما امنیت و سلامت را مدیون خون شهدا هستیم و بایستی راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی افزود: خانواده شهدا نیز با فداکاری خود به خوبی توانسته اند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند که ما نیز بایستی در این راستا از مقام این  خانواده ها قدردانی و تجلیل کنیم.

علی حکیمیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر نیز در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت های این اداره در زمینه کانون های مساجد گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما در کانون ها برگزاری برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است که سه شنبه های تکریم نیز در همین راستا برگزار می شود.

 

کد خبر 949196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha