جنبه مطالبه گری رسانه ملی مورد توجه ویژه قرار دارد

صفری گفت: در تمام بخش های خبری صدا وسیما به دنبال این هستیم که جنبه مطالبه گری رسانه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری» امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با بیان اینکه منافع ملی و منافع مردم دو خط قرمز ما در صدا و سیما است، اظهار داشت: معتقدم که اخلاق حرفه ای رسانه را نباید زیر پا گذاشت و نباید اجازه دهیم عملکرد جامعه رسانه ای زیر سوال برود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: وضعیت امروز بسیار خطرناک و تمام طراحی دشمن بر این اصل است تا در شبکه های اجتماعی و رسانه ای افکار عمومی را به بهانه های مختلف تحریک کند.

وی با بیان این‌که در تمام بخش های خبری صدا وسیما به مطالبه گری هستیم، گفت: امروزه به برکت وجود رسانه های مختلف، افکار عمومی به قدری آگاه و نقطه سنج شده است که میتواند کوچک ترین مسایل را تجزیه و تحلیل کند.

صفری با تاکید بر این‌که اکنون وسط یک جنگ تمام عیار رسانه ای دشمنان قرار داریم، گفت: امروز دشمن معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است و با بهره‌گیری از ابزار رسانه سعی در براندازی نظام دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط امروز نوع طرح مطالب و مواجه با موضوعات در رسانه ها بسیار مهم است، ادامه داد: در این فضا ضروری است رسانه ها از مسوولانی که با جان و دل تلاش می‌کنند، حمایت کنند تا آنها بهتر بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: رسانه ها در کنار هم و با تعامل و همکاری یکدیگر می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و هر یک از رسانه ها کارکرد خاص و مخاطبان خاص خود را دارد که می توانیم در کنار هم به تقویت محتوا بپردازیم.

صفری گفت: در زمان کنونی یکی از موضوعاتی که باید رسانه ها به آن بپردازند، تبیین قرارداد همکاری ایران و چین است که رسانه های معاند و ضد انقلاب به گونه ای پرداخت میکنند که افکار عمومی را نسبت به آن بدبین کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقیبا اشاره به اینکه ضروری است درد دل مردم از رسانه ها گفته شود، تصریح کرد: اگر ما امروز حرف دل مردم را نگوییم، رسانه های معاند در جهت منفی از آن استفاده خواهند کرد. 

گفتنی است، در جریان این نشست صمیمی؛ هر یک از اعصای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی به ارایه دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.

کد خبر 949215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha