سه شنبه های تکریم با دیدار خانواده شهید علی اسلامی در زرند برگزار شد

همزمان با دومین هفته اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» در استان کرمان؛ مسئولین شهرستان زرند با خانواده شهید علی اسلامی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با دومین هفته اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» در استان؛ مسئولین شهرستان زرند با خانواده شهید علی اسلامی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

 

 

در این دیدار که با حضور صادق زاده، فرماندار؛ عرب؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند، حجت الاسلام قوام آبادی، نماینده ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان؛ حسینی، مسئول کانون های مساجد شهرستان و مریم ثمره علی محمدی، مدیر کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم(ع) مسجدالنبي(ع) احمدآباد انجام شد؛ مادر شهید مطالبی عنوان کرد.

 

مادر شهید گفت: علی به خواندن نماز شب خیلی مقید بود و همه او را به حجب و حیا می شناختند؛ به دیگران کمک می کرد بدون اینکه چیزی از او بخواهند و یا ابراز کنند.

 

 

وی درباره انس شهید با قرآن اظهار داشت: زیاد قرآن می‌خواند تا جایی که قرآن به دست به خواب می‌رفت؛ یک شب قرآن به دست خواب رفته بود که تا آمدم قرآن را از دستش بگیرم بیدار شد و تلاوت قرآن را ادامه داد.

 

 

شهید علی اسلامی در سال ۱۳۴۴ در زرند متولد شد و در سال 1365 در حالیکه تنها ۲۱ بهار از عمرش را پشت سر گذاشته بود در عملیات کربلای 5 آسمانی شد.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ نخستین سه شنبه های تکریم هفته گذشته در کرمان با دیدار خانواده شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده و در کوهبنان با دیدار خانواده شهید علی دژانکاه برگزار شد.

 

کد خبر 949276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha